- Reklamacje można złożyć ustnie oraz pisemnie.
- Ewentualne wszystkie roszczenia powinny zostać przekazane w formie pisemnej w ciągu maksymalnie 3 dni od zakończenia naprawy i odbioru pojazdu.
- Warsztat udziela rękojmi na wszystkie wykonane naprawy oraz gwarancji producenta na wszystkie nowe części zakupione przez warsztat samochodowy.
Kontakt
AN Waldemar Kowalski
ul. Osadnicza 1
72-300 Gryfice
tel.: 667 066 063
Serwis i support
Regulamin warsztatu
AUTO-NAPRAWA-GRYFICE.PL ® Wszelkie prawa zastrzeżone.
Prezentowany katalog produktów i usług nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie ma charakter informacyjny.
Wszystkie nazwy handlowe i produktów w tej publikacji są zastrzeżone dla ich właścicieli.
Używanie ich nie powinno być uważane za naruszenie praw właściciela, a jedynie potwierdzenie ich dobrej jakości.