Regulamin warsztatu
Oddając samochód do naszego warsztatu możesz liczyć na profesjonalną obsługę i zachowanie wszystkich procedur cechujących dobry warsztat.
Niniejszy Regulamin został sporządzony i jest stosowany przez AUTO NAPRAWA WALDEMAR KOWALSKI z siedzibą w Gryficach (adres: 72-300 Gryfice, ul. Osadnicza 1), NIP: 857-163-06-49 oraz REGON: 812654026, poczta elektroniczna: warsztat@auto-naprawa-gryfice.pl oraz serwis internetowy http://www.auto-naprawa-gryfice.pl/ , telefon: +48 667 066 063.
- Serwis jest czynny w godzinach od 8.00 do 17.00 w dni powszednie i w soboty w godzinach od 9.00 do 13.00.
- Przyjmowanie pojazdów do naprawy odbywa się w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 17.00 lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- Wydawanie pojazdów klientom odbywa się w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 17.00 lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- Osoba pozostawiająca pojazd w serwisie, zobowiązana jest do wypełnienia wraz z mechanikiem Karty Serwisu Pojazdu.
- Osoba odbierająca pojazd z serwisu, zobowiązana jest do podpisania Karty Serwisu Pojazdu.
- Wraz z pojazdem pozostawiamy w serwisie dowód rejestracyjny, a jeżeli pojazd nie został przerejestrowany po zakupie, także kopię dowodu zakupu, darowizny lub użyczenia.
- Obowiązują ceny zgodne z aktualnym cennikiem lub z indywidulanymi ustaleniami.
- W szczególnych wypadkach cena robocizny i zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu pojazdu.
- Za przedmioty pozostawione w pojeździe serwis nie odpowiada.
- Przed rozpoczęciem pracy zabezpieczamy wnętrze auta przed zabrudzeniem
- Zawsze w godzinach pracy serwisu, klient może uzyskać informację o przebiegu naprawy.
- Zawsze w godzinach pracy serwisu, klient może skontrolować przebieg naprawy.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakość materiałów i części dostarczonych przez klienta.
- Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy może wydłużyć się z winy podwykonawców z powodu braku niezbędnych części zamiennych lub w przypadku wykrycia dodatkowych usterek. Jednak zawsze staramy się aby czas ten był jak najkrótszy.
- W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, klient jest zawsze informowany w celu podjęcia decyzji o dalszej naprawie.
- Zużyte bądź uszkodzone części zawsze są dostępne do wglądu po wykonaniu naprawy
- Niewykorzystane płyny i części zwracamy klientom
- Klient ma obowiązek odebrać pojazd z serwisu, najpóźniej po upływie 7 dni od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy.
- Serwis powiadamia klienta telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, a jeżeli jest to nie możliwe, za skuteczne powiadomienie uważa się nadanie listu poleconego na adres zamieszkania klienta.
- Jeżeli klient nie odebrał pojazdu w terminie wyżej wyznaczonym za każdy dzień przechowania pojazdu w serwisie, naliczana będzie opłata parkingowa w wysokości 5 zł.
- Jeżeli koszt przechowania pojazdu nieodebranego po naprawie przewyższy wartość tego pojazdu, pojazd przechodzi na własność serwisu.
- Serwis ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady pojazdu, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
- Pojazd niesprawny może być wydany jedynie na pisemną prośbę klienta.
- Pojazd może być wydany jedynie osobie, która oddała pojazd do serwisu.